Po ponownej analizie otrzymanych odpowiedzi od zainteresowanych Wykonawców w dniu 14.12.2023 r. dotyczących postępowania : Zakup wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW, które rozpoczęło funkcjonowanie w roku szkolnym 2023/2024, podjęto decyzję o wyborze oferty firmy :
WOJ – POL Zbrzeźniak W. Gibziński J. S.C. ul. Nowa 8, 72-320 Trzebiatów
Wykonawcę wybrano z uwagi na propozycję realizacji największej ilości asortymentu z zamówienia, do dnia 27.12.2023 roku.
Zakończenie postępowania na zakup wszystkich elementów ubioru dla każdego ucznia OPW i zakup wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW rozpoczynającego funkcjonowanie i naukę w klasie I w roku szkolnym 2023/2024.
Link do całego pisma: Wyniki postępowania OPW 12.12.2023 r.
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 19.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup wraz z dostawą i montażem 4 klimatyzatorów z przeznaczeniem na wyposażenie pomieszczeń serwerowni, biblioteki i sali komputerowej nr 124 mieszczących się w szkole w Bolechowie, uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
– Klima Perfect Serwis, ul. Bolesława Chrobrego 13, 64-500 Szamotuły
– HausePro, ul. Wierzbowa 54, 64-514 Lulinek
– KWZ Wojciech Kucner, ul. Ustronie 2, 64-820 Laskowo
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy Klima Perfect Serwis, ul. Bolesława Chrobrego 13, 64-500 Szamotuły.
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 20.02.2023 roku obejmującego zamówienie na:
2) Zakup wraz z dostawą 90 krzeseł uczniowskich z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie,
3) Zakup wraz z dostawą jednego stołu 2-osobowego do pracowni biologicznej mieszczącej się w budynku szkoły w Bolechowie,
4) Zakup wraz z dostawą jednego zestawu szafek do pracowni biologicznej mieszczącej się w budynku szkoły w Bolechowie,
5) Zakup wraz z dostawą pięciu regałów metalowych do pracowni informatycznej mieszczącej się w budynku szkoły w Bolechowie,
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy METALBIT Sabuda, Kończyk sp. j., ul. Zwycięzców 26, 78-460 Barwice.
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 20.02.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup wraz z dostawą 8 sztuk sześciokomorowej szafki skrytkowej z przeznaczeniem na wyposażenie pomieszczeń budynku w Bolechowie, uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy Lobby-meble, ul. Pachońskiego 7A, 31-223 Kraków.
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 13.01.2023 roku obejmującego zamówienie na usługiadministrowania infrastrukturą komputerową i sieciową oraz serwisowanie urządzeń drukujących w ZS Bolechowo, uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy ”Blisko Edukacji” Beata Strabel, Os. Władysława Jagiełły 7/4, 60-695 Poznań
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 13.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup tonerów do urządzeń drukujących w roku szkolnym 2023 w ZS Bolechowo, uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy PRYZMAT, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań.
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 09.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup chemii gospodarczej, środków higieny, artykułów małego agd na potrzeby szkoły w Bolechowie i w Murowanej Goślinie, uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy PHU SAWO Sławomir Andrzejewski, Os. Bolesława Śmiałego 31E, 60-682 Poznań.
W związku z zakończeniem postępowania z dnia 09.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup artykułów biurowych i papieru na potrzeby szkoły w Bolechowie i w Murowanej Goślinie, uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy PHU SAWO Sławomir Andrzejewski.