Biuletyn Informacji Publicznej

Zespołu Szkół im. Gen. Dezyderego Chłapowskiego w Bolechowie

Wyniki postępowań 2023

W związku z zakończeniem postępowania z dnia 20.02.2023 roku obejmującego zamówienie na:

1) Zakup wraz z dostawą 90 stołów uczniowskich 1-osobowych z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie,
2) Zakup wraz z dostawą 90 krzeseł uczniowskich z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie,
3) Zakup wraz z dostawą jednego stołu 2-osobowego do pracowni biologicznej mieszczącej się w budynku szkoły w Bolechowie,
4) Zakup wraz z dostawą jednego zestawu szafek do pracowni biologicznej mieszczącej się w budynku szkoły w Bolechowie,
5) Zakup wraz z dostawą pięciu regałów metalowych do pracowni informatycznej mieszczącej się w budynku szkoły w Bolechowie,
 uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:
– F.H.U. SUPELLEX Krzysztof Krajewski, ul. Metalowców 6, 44-109 Gliwice
– Biuro Meble Sp. z o.o., ul. Władysława Cieślaka 6 A, 78-400 Szczecinek
– METALBIT Sabuda, Kończyk sp. j., ul. Zwycięzców 26, 78-460 Barwice

W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert,  wybrano ofertę firmy METALBIT Sabuda, Kończyk sp. j., ul. Zwycięzców 26, 78-460 Barwice.

 


 

W związku z zakończeniem postępowania z dnia 20.02.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup wraz z dostawą 8 sztuk sześciokomorowej szafki skrytkowej  z przeznaczeniem na wyposażenie pomieszczeń budynku w Bolechowie,  uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:

 

– eM Meble Biurowe, ul. Józefowska 90, 40-145 Katowice
– Lobby-meble, ul. Pachońskiego 7A, 31-223 Kraków
– Budo-EX Tomasz Borsuk, ul. Krowoderskich Zuchów 3 lok. 29, 31-371 Kraków

W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert,  wybrano ofertę firmy Lobby-meble, ul. Pachońskiego 7A, 31-223 Kraków.

 


 

W związku z zakończeniem postępowania z dnia 13.01.2023 roku obejmującego zamówienie na usługiadministrowania infrastrukturą komputerową i sieciową oraz serwisowanie urządzeń drukujących w ZS Bolechowo,  uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:

– ”Gra-Com” Gracjan Kaźmierczak, ul. Świerkowa 7, 62-095 Murowana Goślina
–  BeaArt Beata Nowakowska, ul. Meissnera 2F/7, 60-408 Poznań
– ”Blisko Edukacji” Beata Strabel, Os. Władysława Jagiełły 7/4, 60-695 Poznań

W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, wybrano ofertę firmy ”Blisko Edukacji” Beata Strabel, Os. Władysława Jagiełły 7/4, 60-695 Poznań

 


 

W związku z zakończeniem postępowania z dnia 13.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup tonerów do urządzeń drukujących w roku szkolnym 2023 w ZS Bolechowo,  uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:

– TECH-INFO Oprogramowanie dla firm, Mirosław Promiński, ul. Małachowskiego 8/P1, 61-129 Poznań
– Hartcom Dariusz Hartmann, ul. Ogrodnicza 47, 62-002 Suchy Las
– PRYZMAT, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań

W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert,  wybrano ofertę firmy PRYZMAT, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań.

W związku z zakończeniem postępowania z dnia 09.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup chemii gospodarczej, środków higieny, artykułów małego agd  na potrzeby szkoły w Bolechowie i w Murowanej Goślinie,  uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:

– BIUROPOZ Agnieszka Waścińska, os. Władysława Jagiełły 24/6, 60-694 Poznań
– RAVENA POLSKA, ul. Mickiewicza 24a, 60-836 Poznań
– PHU SAWO Sławomir Andrzejewski, Os. Bolesława Śmiałego 31E, 60-682 Poznań

W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert,  wybrano ofertę firmy PHU SAWO Sławomir Andrzejewski, Os. Bolesława Śmiałego 31E, 60-682 Poznań.

 


 

W związku z zakończeniem postępowania z dnia 09.01.2023 roku obejmującego zamówienie na zakup artykułów biurowych i papieru na potrzeby szkoły w Bolechowie i w Murowanej Goślinie,  uprzejmie informuję, że oferty w wyżej wymienionym postępowaniu złożyły następujące podmioty:

– BIUROPOZ Agnieszka Waścińska, os. Władysława Jagiełły 24/6, 60-694 Poznań
– RAVENA POLSKA, ul. Mickiewicza 24a, 60-836 Poznań
– PHU SAWO Sławomir Andrzejewski, Os. Bolesława Śmiałego 31E, 60-682 Poznań

W wyniku zakończenia postępowania obejmującego wyżej wymienione zamówienie, na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert,  wybrano ofertę firmy PHU SAWO Sławomir Andrzejewski.

Skip to content