Biuletyn Informacji Publicznej

Zespołu Szkół im. Gen. Dezyderego Chłapowskiego w Bolechowie

Postępowanie na dostawę wyposażenia meblowego

Postępowanie :
1) Zakup wraz z dostawą łącznie 180 stołów uczniowskich 1-osobowych z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
2) Zakup wraz z dostawą łącznie 180 krzeseł uczniowskich z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
3) Zakup wraz z dostawą 4 biurek wraz z kontenerami dla nauczycieli do sal lekcyjnych mieszczących  się w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
4) Zakup wraz z dostawą łącznie 8 szaf z dziesięcioma schowkami zamykanymi na klucz z przeznaczeniem na wyposażenie pokojów nauczycielskich znajdujących się w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
5) Zakup wraz z dostawą 3 krzeseł obrotowych, tapicerowanych z przeznaczeniem na wyposażenie pokoju nauczycielskiego znajdującego się  w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
6) Zakup wraz z dostawą 1 fotela obrotowego, tapicerowanego z przeznaczeniem na wyposażenie pokoju dyrektora  znajdującego się  w budynku szkoły w Bolechowie.
7) Zakup wraz z dostawą łącznie 4 szaf metalowych z przeznaczeniem na wyposażenie  sekretariatu znajdującego się w budynku szkoły w Murowanej Goślinie  i z przeznaczeniem na wyposażenie  zaplecza sali informatycznego znajdującej  się w budynku szkoły w Bolechowie.
Zespół Szkół im. Gen. Dezyderego Chłapowskiego w Bolechowie zaprasza do składania ofert dla zamówienia na :
 1) Zakup wraz z dostawą łącznie 180 stołów uczniowskich 1-osobowych z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
2) Zakup wraz z dostawą łącznie 180 krzeseł uczniowskich z przeznaczeniem na wyposażenie sal lekcyjnych w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
3) Zakup wraz z dostawą 4 biurek wraz z kontenerami dla nauczycieli do sal lekcyjnych mieszczących  się w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
4) Zakup wraz z dostawą łącznie 8 szaf z dziesięcioma schowkami zamykanymi na klucz z przeznaczeniem na wyposażenie pokojów nauczycielskich znajdujących się w budynku szkoły w Bolechowie i w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
5) Zakup wraz z dostawą 3 krzeseł obrotowych, tapicerowanych z przeznaczeniem na wyposażenie pokoju nauczycielskiego znajdującego się  w budynku szkoły w Murowanej Goślinie.
6) Zakup wraz z dostawą 1 fotela obrotowego, tapicerowanego z przeznaczeniem na wyposażenie pokoju dyrektora  znajdującego się  w budynku szkoły w Bolechowie.
7) Zakup wraz z dostawą łącznie 4 szaf metalowych z przeznaczeniem na wyposażenie  sekretariatu znajdującego się w budynku szkoły w Murowanej Goślinie  i z przeznaczeniem na wyposażenie  zaplecza sali informatycznego znajdującej  się w budynku szkoły w Bolechowie.
Termin wykonania zamówienia określa się na dzień 31.07.2025 r.
Ad 1) Opis przedmiotu zamówienia :
– kolor : stelaż popielaty, blat jasny popiel;
– rozmiar 6;
– stoły powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
Ad 2) Opis przedmiotu zamówienia :
– kolor : stelaż popielaty, sklejka jasny popiel;
– rozmiar 6;
– krzesła powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
Ad 3) Opis przedmiotu zamówienia :
– kolor: stelaż popiel/blat jasny popiel;
– wymiary blatu : 1300×650 mm;
– wysokość stołu : 760 mm;
– wymiary kontenera : 470x400x500 mm;
– biurka powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
Ad 4) Opis przedmiotu zamówienia :
– kolor : brązowy;
– szafa z 10 schowkami ;
– wymiar szafy (WxSxG) 1850x900x400 mm;
– wymiar 1 schowka w środku (WxSxG) 332x423x377 mm;
– drzwi schowków zamykane na zamek z dwoma kluczami;
– szafy powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytku w jednostkach oświatowych.
Ad 5) Opis przedmiotu zamówienia :
– preferowany kolor  tapicerki :  szaro – czarny;
– krzesło obrotowe, na kółkach, z podłokietnikami, profilowane oparcie;
– miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie;
– możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby;
– regulowana głębokość siedziska za pomocą śruby;
– regulowana wysokość krzesła i oparcia za pomocą śruby;
– produkt powinien posiadać Atest Badań Wytrzymałościowych.
Ad 6) Opis przedmiotu zamówienia :
– preferowany kolor : czarny, front tapicerowany skórą;
– szerokie, komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie;
– regulowana wysokość fotela;
– anti-shock – zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika;
– stalowe podłokietniki z miękkimi, tapicerowanymi nakładkami;
– produkt powinien posiadać Atest Badań Wytrzymałościowych .
Ad 7) Opis przedmiotu zamówienia :
– kolor : popielaty, metal;
– wymiary szaf (WxSxG) 2000x1000x420 mm;
– szafy powinny zawierać 4 półki z możliwością regulacji;
– do każdej z szaf 2 kluczyki;
– szafę należy dostarczyć już złożoną.
Dostawa wraz z usługą wniesienia mebli do budynków szkół:
  • ul. Obornicka 1, 62-005 Owińska
  • ul. Szkolna 1, 62-095 Murowana Goślina
Zamawiający informuje, że przyjął następujące kryteria ocen ofert:
Kryterium nr 1 : Cena 80%
Kryterium nr 2 : Termin wykonania zamówienia 20%
Bardzo proszę wraz ze złożeniem oferty o przysłanie skanu podpisanego oświadczenia ( w załączniku).
Prosimy o nadsyłanie ofert na adres e-mail
nieprzekraczalnym terminie do 23.05.2025r.  godzina 14:00.
Załączniki:
Zdjęcia rekomendowanych mebli:
Skip to content